Tent vol talent 2014 - 2015

Aalmoezenier Patrick Derde
Groepsleiding

Sander Cambron en Celine Janssens (Matcheld Descamps assistent)

Kapoenen Kapellen
Welpen
Jvk Bilzen
Vk Straatsburg
JIN Frankrijk

Kapoenen en Welpen kregen op kamp bezoek van het tv programma 1000 Zonnen, ze mochten meedoen aan de rubriek 'De Scheurkalender' en kwamen 2 weken later op tv. De daguitstap op kamp leidde naar Aquatopia. De welpen bezochten met een gids de bunkers in het Mastenbos.

De jongverkenners gingen op kamp bij Johnny in Bilzen. Het kampthema was 'The hunger games'

De verkenners beleefden het kamp van hun leven. Ze gingen eerst samen met een Franse scoutsgroep 5 dagen op kamp om daarna samen met 15 000 andere scouts op Jamborette te gaan in Straatsburg. Ze waren er nog maar 2 dagen en kregen een zwaar onweer over hen heen, 15 000 scouts moesten geëvacueerd worden in een grote hal. Bijna alle tenten waren weggewaaid maar die van onze verkenners stond nog recht!

De Jinners gingen met het vliegtuig naar de Ardeche.